کارشناس فروش
09125332528
09128759205
کارشناس فروش
09120261721
09120261722
خدمات و گارانتی
09128759205
بخش فروش
021-28427725

سیستم های خنک کننده داکت اسپلیت

سیستم های خنک کننده داکت اسپلیت : سیستم های داکت اسپلیت برای خنک کردن و گرم کردن کل خانه طراحی شده اند. این سیستم ها دارای یک واحد فضای باز و یک واحد داخلی هستند که معمولا در سقف و یا در زیر کف نصب می شوند.

مجاری هوا از واحد داخلی به محل های خروجی هوا و سنسورها در هر اتاق منتقل می شود.

آیا سیستم داکت اسپلیت ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

سیستم داکت اسپلیت می تواند یک راه حل بسیار موثر برای خنک کردن یا گرم کردن کل خانه شما باشد اما می تواند هزینه های قابل توجهی برای شما داشته باشد که با مقایسه سیستم داکت اسپلیت با سایر سیستم های خنک کننده به این نتیجه خوهید رسید که سیستم داکت اسپلیت باتوجه به مزایای زیادی که داراست، ارزش سرمایه گذاری را دارد.

با این حال بهتر است قبل از هر اقدام ، انرژی و راندمان حرارتی خانه خود را بهینه کنید.

آیا می توانیم با وجود تمام عوامل متغیر،سیستم داکت اسپلیت را بررسی کنیم ؟

با توجه به دلایل زیر امکان بررسی داکت اسپلیت وجود ندارد:

1- اگر قصد دارید یک سیستم داکت اسپلیت در خانه خود نصب کنید ، اندازه و طراحی مناسب به چندین عامل بستگی دارد و نصب کننده باید ارزیابی کند که آیا این نوع سیستم مناسب خانه شما هست یا خیر.

طراحی کلی سیستم و کیفیت کار از بسیاری از جهات به اندازه خود سیستم خنک کننده مهم است. و این دلیل اصلی در عدم توانایی در بررسی سیستم های داکت اسپلیت است زیرا نمی توان تمام متغییر ها را در یک بررسی تحت پوشش قرار داد.

2- راه اندازی اتاق های آزمایش برای بررسی سیستم داکت اسپلیت بسیار گران و پرهزینه است و نتایج به دست آمده فقط برای اتاقی که آزمایش در آن صورت گرفته است معتبر است ، زیرا اتاق آزمایش می تواند با خانه شما بسیار متفاوت باشد.

3- سیستم های داکت اسپلیت نسبتا جزئی از بازار در مقایسه با سیستم های کولرگازی دیواری هستند. اگر همه این موارد را در کنار هم قرار دهید متوجه خواهید شد که چرا بجای بررسی سیستم های داکت اسپلیت بیشتر روی بررسی سیستم های کولرگازی دیواری تمرکز میکنیم.

نحوه انتخاب بهترین سیستم داکت اسپلیت برای منزل شما:

اگر به دنبال یک سیستم داکت اسپلیت جدید برای منزل خود هستید ، باید جزئیات کاملی از ساختار ، داخل و خارج منزل خود را در نظر بگیرید.

قبل از شروع به خرید باید اطلاعات زیر را در نظر داشته باشید:

کاربرد اصلی هر منطقه

فضای حفره سقفی : اگر فضای سقف محدود می باشد ممکن است بجای آن به مجاری زیر زمینی احتیاج داشته باشید.

محدودیت فضای بیرونی شما : واحد های کمپرسور در فضای باز باید در مکانی نصب شوند که از نظر سر و صدا مزاحمتی ایجاد نکنند.

سیستم های بزرگ ممکن است به منبع تغذیه سه فاز نیاز داشته باشند که در صورت عدم وجود ، هزینه نصب اضافی نیز به دنبال خواهد داشت

ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید :

چندین ویژگی طراحی وجود دارد که باید آنها را مدنظر قرار دهید. یک نصب کننده می تواند با توجه به طراحی و الزامات خانه شما بتواند طیف وسیعی از گزینه ها را به شما ارائه دهد.

هواکش ها در طرح های متنوعی قرار دارند و در سقف یا دیوارها قابل نصب هستند.

کنترل ها معمولا از طریق سیم کشی بر روی دیوار ها نصب می شوند . درخانه های کوچک از یک کنترل استفاده می شود در حالی که در خانه های بزرگ ممکن است برای راحتی بیشتر از کنترل های اضافی در سایر قسمت های خانه استفاده کنید.

سنسور ها از طریق کنترل برای نگه داشتن اتاق در دمای هدفمند استفاده می شوند ، مناطق بزرگتر با طرح باز ممکن است به سنسور های بیشتری نیاز داشته باشند.

داکتینگ

داکتینگ یکی از اجزای اصلی سیستم است . انرژی سرمایشی و گرمایشی نباید حین رفت و آمد از سیستم به اتاق مورد نظر ، هدر بروند.

آیا سیستم های داکت اسپلیت دارای برچسب انرژی هستند؟

سیستم های داکت اسپلیت باید حداقل نیاز های عملکرد انرژی را برآورده کنند ، اما برچسب رتبه بندی انرژی را ندارند.

هزینه های خرید و اجرا

با توجه به اینکه خرید و نصب سیستم داکت اسپلیت یک سرمایه گذاری کلان است لذا باید ابتدا با نصب کننده خود مشورت کنید تا بررسی های لازم را برروی ملک شما انجام دهد.

هزینه های نصب به موارد زیر بستگی دارد:

برای پیدا کردن درجه دمایی که با آن راحت هستید ، در تابستان 25 درجه و در زمستان 20 درجه را امتحان کنید.

کاهش هزینه

با رعایت برخی قوانین روزانه می توانید هزینه های خود را کاهش دهید .

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نظرات کاربران

عضویت
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشتری امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
سهراب
سهراب
4 سال ها پیش

مطالب بالا رو خوندم خیلی مفید و کاربردی بود به مشتریان کمک میکنه که بهترین خرید با کمترین هزینه رو داشته باشن دستتون درد نکنه

هانیه
هانیه
4 سال ها پیش

من سایت شما رو مشاهده کردم واقعا دستگاه هاتون عالیه قیمت هاشم خیلی مناسبه هر کس که از این سایت خرید کنه پشیمون نمیشه

سارا
سارا
4 سال ها پیش

ببخسید من شنیدم بهترین برند داکت اسپلیت موجود در ایران برای برند بوش هست آیا واقعا همینطوریه؟

نیما
نیما
4 سال ها پیش

سلام ببخشید میشه شرایط خریدش رو بگید؟

الهام
الهام
4 سال ها پیش

سلام من یکی از آشناهامون این سایت رو به من معرفی کرد خودش از اینجا کولر گازی بوش رو خریداری کرده منم قصد خرید دارم مطالب شما را مطالعه کردم اگه اونجوری که شما میگین باشه خیلی عالیه

سینا
سینا
4 سال ها پیش

سلام وقتتون بخیر من الان که مطالب بالا رو مشاهده کردم از مزایای داکت اسپلیت مطلع شدم ولی یه سوال برام پیش اومده اینکه بهترین برند داکت اسپلیت موجود در ایران چه برندیه ؟

شهاب
شهاب
4 سال ها پیش

سلام خسته نباشید ببخشید قیمت های داکت اسپلیت چطوریه

محمد
محمد
4 سال ها پیش

سلام جناب وقتتون بخیر من پارسال از همین سایت داکت اسپلیت بوش رو با قیمت بسیار مناسبی خریداری کردم و از خریدم خیلی راضی ام کیفیتش عالیه

فربد
فربد
4 سال ها پیش

سلام ببخشید شما در مطالب بالا به انواع سری های داکت اسپلیت میتسوبیشی اشاره کردید میشه راهنمایی کنید اگه بخواین به عنوان بهترینش به مشتری کدوم رو معرفی میکنین؟

رضا
رضا
4 سال ها پیش

سلام بهترین داکت اسپلیت موجود در ایران کدومه ؟ بهترین برندش رو میشه بگید کدومه؟

ایران داکت اسپلیت

چند خط درباره ایران داکت اسپلیت

گروه تجاری بازرگانی هوای پاک ایران با تلاش مستمر و بهره گیری از مدیریت و نیرو های متخصص و کارآمد در حوزه واردات و معرفی محصولات خانگی با یکی از برترین برند های جهان در بیش از یک دهه پایه ریزی شده است . این مجموعه در جهت نیل به اهداف و جذب مخاطبان ویژه حضور فعال خود را در بازار در سالهای اخیر گسترش و برای کسب رضایت مشتران و کلیه طرفهای ذینفع رسالت حفظ حقوق مصرف کننده و صاحبان سرمایه در صنعت ساختمان را در سرلوحه دستورالعمل های مدیران و کارمندان خود در بخش های فروش و خدمات پس از فروش قرار داده است .

امروزه سیستم های تهویه بیشترین تقاضا در بازار محصولات خانگی را به خود اختصاص داده است و سیستم های تهویه هوای بوش ترکیبی مدرن از عناصر کلاسیک مبتنی بر طرحهای بسیار دقیق و کارآمد ، طراحی متفاوت و تکنولوژی برتر در سال ۲۰۱۶ سرفصل بی مانندی را در صنعت سیستم های تهویه رقم خواهد زد و نوید بخش خانه های لوکس با هوای کاملا تمیز و استرلیزه و پایدار خواهد بود .

گواهی امنیتی کومودو
درگاه پرداخت ملت

تمامی كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه ( نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد ساماندهی پایگاه های اینترنتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ) می باشند و فعاليت های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

10
0
Would love your thoughts, please comment.x